Reacties
Reacties 1 - 35 van 35
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Melissa | Lieve Gert en Heline, Ik heb de afgelopen tijd een… | 25 dec. '23 |
| Wim Jansen | Dag Gert en Heline. Deze reis blijft voor altijd in… | 24 dec. '23 |
| Cisca v Brakel | Wat een mooie reishebben jullie weer gemaakt. Gecondoleerd… | 24 dec. '23 |
| Marijke | Wat een mooi verhaal weer en mooie foto’s en inderdaad… | 24 dec. '23 |
| Yvette Draisma | lieverds, wat een mooi, maar vooral verdrietig bericht… | 24 dec. '23 |
| Marten en Tjerk | Wat een reis hebben jullie gemaakt! Wat een indrukken… | 24 dec. '23 |
| Wim Jansen | Hoi Heline en Gert. Wat een geweldige trip. Mijn reactie… | 24 dec. '23 |
| Liefs Henny | Wat een mooie foto’s en wat maken jullie veel mee!!… | 16 dec. '23 |
| Marten en Tjerk | Wat opnieuw een prachtig reisverslag! De foto’s… | 16 dec. '23 |
| Tineke en Ed | wat een fantastisch reis | 16 dec. '23 |
| Adri en Henny | Wat heerlijk je zo heerlijk te zien kokkerellen, Ziet… | 15 dec. '23 |
| Yvette Draisma | fantastisch, bijzonder mooi. wat jammer Heline van… | 15 dec. '23 |
| Marten en Tjerk | Wat een prachtige maar vermoeiende reis. De klamme… | 11 dec. '23 |
| Marijke | Wat weer een mooie verhalen en super mooie foto’s… | 11 dec. '23 |
| Wim Jansen | Jullie zijn wel echte toppers. Is dit echt nog leuk?… | 11 dec. '23 |
| Cisca v Brakel | Geweldig,wat maken jullie veel mee,en petje af wat… | 10 dec. '23 |
| Yvette Draisma | geweldig, andere woorden zijn er niet voor. Lekker… | 10 dec. '23 |
| Adri en Henny | Weer een spannende onderneming, met hele mooie foto's… | 10 dec. '23 |
| Marten en Tjerk | Wat een belevenissen weer! Geweldig om jullie wederwaardigheden… | 7 dec. '23 |
| Wim Jansen | Wat een belevenissen. Heel bijzonder. Blijf gezond… | 6 dec. '23 |
| Yvette Draisma | hallo lieverds, dank voor het mee laten genieten,… | 6 dec. '23 |
| Tineke en Ed | Mooie reis en avontuur genieten ervan samen | 6 dec. '23 |
| Liefs Henny | Lieve Vriendjes, wat ‘n beleving en ontzettende… | 6 dec. '23 |
| Ma | Wat een prachtig Bloemen Gr ma | 5 dec. '23 |
| Ma | Ik zie de foto’s iederedag En geniet er van Gr ma | 5 dec. '23 |
| Melissa | Hi Gert en Heline, Wat leuk om zo een beetje mee te… | 2 dec. '23 |
| Wim Jansen | Hoi hoi. Wat een mooi verhaal alweer. Het moet nog… | 1 dec. '23 |
| Marten en Tjerk | Lieve Heline en Gert, wat fantastisch dat jullie ons… | 1 dec. '23 |
| Marijke | Wat is t weer een mooi verhaal en mooie foto’s!… | 30 nov. '23 |
| Ma | Prachtige foto’s en mooie verslagen. veel plezier… | 30 nov. '23 |
| Adri en Henny | Prachtig het lijkt wel een sprookje lekker samen genieten… | 30 nov. '23 |
| Tineke en Ed | Wat leuk wij genieten hier ook van de mooie foto’s… | 30 nov. '23 |
| Liefs Henny | Lieve Vriendjes, wat hebben jullie al veel mee gemaakt… | 30 nov. '23 |
| Yvette Draisma | Lieve Gert en Heline, dank voor je mooie verhaal en… | 30 nov. '23 |
| Cisca v Brakel | Super leuk om weer met jullie mee te genieten.heel… | 30 nov. '23 |


- Melissa: Lieve Gert en Heline, Ik…
- Wim Jansen: Dag Gert en Heline. Deze…
- Cisca v Brakel: Wat een mooie reishebben…
- Marijke: Wat een mooi verhaal weer…
- Yvette Draisma: lieverds, wat een mooi, maar…
Alle reacties »