Heline & Gert

1468
Video’s:

Over ons

Hallo wij zijn Heline & Gert.

Begin 2017 zijn wij bij toeval in aanraking gekomen met het fietsvirus.

Na twee fietsvakanties in Frankrijk, zijn begin 2019 twee stoere Santos Travelmaster 3+ fietsen aangeschaft.

Met de eerste fietsreizen door Nederland, kregen wij het virus echt te pakken en reisden onder andere af naar Spanje (2021) voor een tour van Barcelona naar Teruel en Valencia. Gevolgd door verschillende routes door Frankrijk, zoals o.a. Canal du Midi van Bordeaux naar Sete en de Lot & Garonne in Frankrijk.

In 2019 fietsten we 1266 km door Thailand, daarna in 2022 door de Mekong Delta in Vietnam gevolgd door in 2023 een rondje Bali.

Andere hobby's zijn golfen en skiën. Ook houden wij van lekker eten met een goed glas wijn.

Je kunt ons echt sportieve levensgenieters noemen!

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Indonesië, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zwitserland.